Obserwatorzy

wtorek, 8 lipca 2014

Nowe nawyki :) POMOŻECIE?

WITAJCIE!

NIE UDZIELAŁAM SIĘ JUŻ TAK DAWNO ŻE NIE WIEM CZY KTOKOLWIEK MNIE JESZCZE PAMIĘTA?

Dużo w moim życiu się zmienia, kilka etapów zamknęłam nowe otworzyłam :) dzieje się :))))))))))))

Jednym z tych nowych etapów w moim życiu, choć nie może nie etapów a raczej sposobów na życie jest bieganie :) taak taak, biegam sobie a raczej truchtam na razie, a czasem wlekę nogami :) Co za aktywnością fizyczną idzie, zmiana diety :)

Jem więcej wartościowych warzyw, wyrzekłam się cukrów, tłuszczy, alkoholu itd na śniadanie zamiast kanapek i parówek szamie owsianki :) cudownie sycące z dodatkiem owoców na chudym mleku :)))))


Chciałabym też byście mi pomogli trwać w tym zdrowym stylu życia, podrzucając mi jakieś fajne przepisy na lajtowe dania :)))))))
A może  wy mi podpowiecie co jeszcze mogę zmienić w swoim menu ?
Jakie przyprawy przyśpieszają przemianę, co robić by odchudzić dania itd :d



Pomożecie ????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz