Obserwatorzy

piątek, 14 września 2012

PYSZNOŚCI DLA DOROSŁYCH CZĘŚĆ II

HEJ !

Chciałam Wam pokazać inną odsłonę deseru który przedstawiałam Wam we wcześniejszym poście.
Tym razem jednak postanowiłam że mój deser będzie o wiele bardziej kolorowy!

SKŁADNIKI NA 5 PORCJI  :

  • 4 SZTUKI KIWI
  • 1 SZTUKA AWOKADO
  • 5 SZTUK BANANÓW
  • LODY WANILIOWE
  • GORZKA CZEKOLADA
  • GALARETKA
  • MIGDAŁY
  • RODZYNKI 
  • WÓDKA
Każdy z owoców obieram i miksuje, dodając po łyżeczce galaretki do każdego musu by stał się on gęstszy.

Rodzynki i migdały zalewam wódką by "opiły się" i pozostawiam w niej około 30min- użyłam około pół szklanki bakali .

Wszystkie musy odstawiam do lodówki na około 40min by się schłodziły porządnie.

Do każdego z naczyń wkładam po kulce lodów waniliowych, a następnie starannie zalewam je warstwami musu, w połowie szklanki wykładam bakalie i dalej zalewam musem, wierzch posypuje startą gorzką czekoladą i dokładam resztę bakali, wódką która została skrapiam wierzch deseru.

Następnie wkładam deser do zamrażarki na kolejne 30min, po wyciągnięciu od razu podaje!

1 komentarz: