Obserwatorzy

poniedziałek, 17 września 2012

Śniadanie mistrzów- czyli mój ulubiony tost!

CZEŚĆ!


Przepraszam że publikuje post śniadaniowy w porze kolacji no ale niestety wracam dopiero z biura o takiej godzinie!

Co jadacie na śniadania???  Coś skomplikowanego, szybkiego a może nic ? Ja osobiście pałaszuje śniadanie co rano w domu wstając po 6 rano, popijam to kawką i pędzę do pracy, choć wiem że jedzenie w pośpiechu jest niezdrowe uważam że lepsze to niż nic :)

Na skomplikowane śniadania pozwalam sobie tylko w weekendy gdy nie muszę wstawać bardzo wcześnie do biura!

Ja przyznam się że jestem fanką tostów z różnymi dodatkami :) Dziś chciałam wam pokazać mój ulubiony nie wymagający wielkich przygotowań i czasu.

SKŁADNIKI na 1 tosta :

  • Plaster pomidora
  • Plaster karczku wędzonego
  • Plaster goudy
  • liść bazyli
  • cebula drobno posiekana
  • chleb tostowy
  • SOS
  • Mała łyżka majonezu
  • pół ząbka czosnku
  • odrobina cebuli 
 Sposób przygotowania jest banalnie prosty :) wystarczy poukładać w dowolnej kolejności składniki na chlebie tostowym i zapiec, sos to nic innego jak drobno posiekany czosnek i cebulka!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz